És máris érkezik az első felhívás, melynek Mirrmurr művésznő kiváló kiszólása fog címet adni.

 

"Egyetemista vagyok, nevem Zita. Parazita."

 

hajrá kritika, hajrá önkritika. Éljen a vitriol:)

Szerző: Kisjeti  2010.06.30. 16:18 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megmondjukafrankot-csb.blog.hu/api/trackback/id/tr602121142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita de Mény 2010.06.30. 23:22:03

Nem értem mire gondolsz. Mi mind a társadalom rangos, közmegbecsülésnek örvendő szereplői leszünk, akik hatalmas tudásukkal lángoszlopként vezetik a jó magyar népet a Kánaán felé. Mielőtt valaki tarkón vág egy szigorúan nemzetiszínű péklapáttal ezért a hasonlatért, még azt is hozzátenném, hogy az, hogy nincs pénz rendes felsőoktatásra, az nem az én hibám, hanem a politikusoké, az meg hogy nincs tandíj, az meg az istenadta népé. Én fizetem volna, nekik nem kellett... Fiat voluntas Tua. Parazita vagyok, de legalább nincs mit szégyellnem.
süti beállítások módosítása